Doručení zdarma při objednání nad 1499 Kč

Oblečení jako sebevyjádření

Publikováno admin 06/04/2021 0 Komentáře

 „Oblečení dělá člověka. Nahí lidé mají malý nebo žádný vliv na společnost.“ To řekl Mark Twain a toto rčení stále zní pravdivě, protože naše společnost se stala společností, která používá oblečení jako způsob, jak vyjádřit své sociální postavení. Můžete prostě obracet stránky časopisu o dámské módě a číst úchvatný odraz módních přehlídkách v Paříži, Miláně a New Yorku. Poslechněte si celou řadu středoškolských dívek, které odsuzují módní doplněk minulé sezóny jako „tak minulý rok“. Ani muži nejsou imunní vůči rozmary módy - zejména těm módním magnátům, kteří kdysi byli (nebo stále jsou) hip-hopovými magnáty.

Pokud muži i ženy používají oblečení k vyjádření sociálního postavení, používají ho také jako prostředek sebevyjádření. Fiktivní módní redaktor filmu Ďábel nosí pradu vždy nosil bílý šátek Hermes. Donald Trump je známý svými barevnými kravatami. A Woody Harrelson je známý tím, že nosí konopí. Od šedesátých let se trička stávají prostředkem sebevyjádření. V té době se obyčejná bílá trička stala uměleckými díly s kravatou, hlásající vzestup „moci květin“ a volající po „milovat se, neválčit“. Na tričkách se brzy začaly objevovat zprávy využívající sítotisk.

Skupiny začaly fanouškům na koncertech prodávat značková trička a mladí začali nosit trička se stužkami jako symbol své osobní identity. V posledních několika desetiletích se tištěná trička používají také jako způsob pro propagaci nebo branding. Ať už je slovo „necenzurováno“ zdobeno na přední straně trička nebo je na něm obrázek oblíbené kreslené postavičky, tričko se stalo prostředkem marketingu produktu nebo značky. Tato značka mohla začít na firemní úrovni, ale brzy se stala osobní.

Od skromných počátků kravatového barviva a symbolů míru se trička staly trvalým trendem lidí, kteří na takzvaných „tištěných tričkách“ nesou svou víru, filozofii a smysl pro humor. Mohou sahat od zábavných triček a vtipných triček po společenské košile nebo dokonce drsné košile. Ve skutečnosti jsou tištěná trička standardním způsobem, jak mohou děti ve školách a na vysokých školách tajně vyjádřit svůj názor. Během politických debat se kromě argumentů nebo nápadů, které lidé obhajují, používají i zábavná trička. Odvaha a drzost spotřebitele jsou každému zřejmé. Někteří lidé si myslí, že potištěná trička spadají do kategorie „drsného oblečení“, zatímco jiní je považují za formu svobody projevu. Ve skutečnosti můžete mít na hrudi své politické přesvědčení, duchovní přesvědčení, smysl pro humor nebo zášť.