Reklamace - Jak postupovat?


Riziko reklamace se snažíme minimalizovat tím, že prodáváme pouze kvalitní a osvědčené výrobky. Avšak i tak k reklamaci může dojít. V případě jejího vzniku řešíme reklamace rychle k maximální spokojenosti zákazníků.


Kontaktní osoba pro reklamace: paní Galya Georgieva, mobil: +420 773 162 761


  • Pokud Vám dopravce předává balík výrazně deformovaný, nepřebírejte jej a informujte nás o této skutečnosti, abychom Vám mohli ihned zaslat balík nový. Vzniklou situaci si vyřídíme s dopravcem sami.
  • Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, kontaktujte nás prosím, celou situaci ihned vyřešíme.
  • V případě oprávněné reklamace v rámci 24 měsíců od převzetí, produkt ve většině případů měníme obratem za nový.



Obecný postup reklamace:


1. Z důvodu preference individuálního jednání se zákazníkem doporučujeme před počátkem řešení reklamace zavolat na telefon: +420 773 162 761 , kde se domluvíte na přesném postupu reklamace tak, aby Vás stála co nejméně času a úsilí.


2. Reklamované zboží doručte osobně nebo poštou na adresu provozovny:  TShirt24 Česka republika s.r.o. Brno, Zábrdovická 18/10a, PSČ 615 00.


3. Poté, co zboží odešlete, pošlete nám na email info@tshirt24.cz žádost o proplacení nezbytných nákladů s dopravou zboží a přiložte naskenovaný podací lístek, apod. V případě oprávněné reklamace, která nevznikla z důvodu neodborného nebo nevhodného zacházení kupujícího (viz. obchodní podmínky), Vám náklady na doručení rádi proplatíme.


4. Do balíčku přiložte papírek s informací, z jakého důvodu chcete zboží reklamovat, dále uveďte vaše telefonní číslo, na které vás můžeme kontaktovat a přiložte originál nebo kopii faktury či jiného dokladu prokazujícího koupi .


5. Jakmile nám balíček bude doručen, zavoláme Vám s informací o uznání reklamace a termínu zaslání nového zboží. Nové zboží zasíláme co nejrychleji.


Systém OpenCart
TShirt24 Česka republika s.r.o. © 2018
Překlad: opencart.cz & opencart-support.com.